?

Log in

pauweepaupau
20 February 2020 @ 03:52 pm


Oh, Hello there! :DCollapse )
 
 
Current Mood: sleepysleepy
 
 
pauweepaupau
06 February 2020 @ 02:38 am



^^FanFic Index^^Collapse )

 
 
Current Mood: bouncybouncy
 
 
pauweepaupau
18 October 2013 @ 10:45 pm
Hi! just bored. haha! i checked my e-mail and somebody added me as a friend here at LJ. And i was like "Oooh. yeah, I have an LJ account. hmmm" then after that I checked my account and found out that my last update was last august 7 of 2012. Gosh. Shame on meeee. -.- haha. So I decided to make a post, haha.

How are you doing guys? I missed this fandom so much. I miss my friends here at LJ, I miss making fanfiction, I miss TakaYama </3, I miss everything about HSJ. :"<< I was just so busy at work before, then I came back to school last year to finish my college, and then after graduation i reviewed really hard for the nursing licensure examination, waited for the most agonizing 1 month for the result, PASSED the board exam (yeap. Thank God. hihi), Became a nurse, a jobless nurse. Hahaha. so on and so forth. I was just so busy with my life and having no time to write anymore. Though I still have a pending fic here, i have no idea what to write. :"<<

But hey! I wanna know how you guys are doing? i miss this. hehe. Or are you still here guys? hahaha.

:)
Tags:
 
 
Current Mood: touchedtouched
 
 
pauweepaupau
07 August 2012 @ 04:11 pm
Title: Peewee [Epilogue]
Pairing: TakaYama
Author: Paurene
Genre: life story, romance, comedy idk :|
Rating: PG-13, NC-17
Disclaimer: Plot is mine, characters? Not mine /but in my dreams they are! heehee
Summary: Teaching someone how to love maybe is one of the best things you could share to someone who never experienced it. You’ll never know when love comes and you’re lucky enough if it comes knocking on you’re door.



clicky clicky <3 <3Collapse )
 
 
Current Mood: accomplishedaccomplished
 
 
pauweepaupau
05 March 2012 @ 05:30 pm

Title: Peewee [Chapter 11]
Author: Paurene pauweepaupau
Pairing: TakaYama
Summary: Yamada Ryosuke decided to live by his self and he hates his neighbor. Oh, does he really hate him? Hmmm…
Rating: PG-13, NC-17
Genre: life story, romance, comedy

“Perfect… a little bit more and I’m sure he’ll give in” Takaki bit his lower lips, imagining his future victory with his plan.Collapse )

 
 
Current Mood: sleepysleepy